piątek, 2 grudnia 2011

Problem z wykrojnikami

Wczoraj otrzymałam paczuszkę z nowym, wymarzonym wykrojnikiem Spellbinders. Śliczne ażurowe rameczki aż prosiły się żeby je mieć. Jakie było zdumienie kiedy nie mogłam wydłubać papieru z pod wykrojnika. Przepuszczałam go przez maszynkę wielokrotnie, wycięło się dobrze ale wyciągnięcie w stanie nadającym się do użytku wywoływało u mnie wściekłość.Wyciskanie szpileczką też na nic się nie zdało. Nie jest to jedyny ażurowy wykrojnik z którym mam problem.
Macie jakieś pomysły co robić? |Jak sobie radzicie?

7 komentarzy:

  1. doskonale Cię rozumiem ja miałam taki problem z dziurkaczem;/nie odskakiwał też dostawałam szału!kiedyś walnęłam go o ziemię i już go nie ma:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykrojniki wydlubuje szpilka-delikatnie.A jesli chodzi o dziurkacze - to mialam rowniez zacinajacy sie.Alelekko nasmarowalam i dziala jak nigdy dotad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podkleiłam pod swoje gałązkowe taką piankę:
    http://swiatpasji.pl/sklep/arkusz_pianki_samoprzylepnej_do_wykrojnikow_215_x_11_cm-9903.html
    Bardzo fajna sprawa, papier sam wyskakuje z wykrojnika. Gąbka ma klej na jednej stronie, tą strona kładziesz na wykrojnik, przepuszczasz przez maszynkę i delikatnie ściągasz pozostałość. Gąbka wklei się w wykrojnik. Staraj się delikatnie resztki gąbki ściągać i dociśnij tę która się wkleiła. Tak po malutku. Gąbka zostanie w wykrojniku i będzie na pewno dużo lepiej :) Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziurkacze zacinające się wydaje mi się, że mają problem ze sprężyną i chyba nic się na to nie poradzi, chyba że ktoś zna się na takich maszynkach i zajrzy do środka :) Myślę, że naostrzyć dziurkacz można dziurkując folię aluminiową? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście jeśli naostrzenie pomogłoby w zacinaniu się dziurkacza? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez mam ten problem z rameczką ażurowa tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie tnie papier taki jak techniczny , a gdy włożę cienki jak do ksero zacina się i nie odskakuje , więc myślę , ze to wina stępienia i nie wiem jakiej folii użyć , ale chyba takiej troszkę grubszej....

    OdpowiedzUsuń